Тема, над якою працює школа:
"Впровадження інноваційних технологій в практику роботи школи"
- Виховання в учнівповаги до конституції України, державних
символів,
прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності
перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина.
-Забезпечення сприятливих умов для фізичного, інтелектуального, полікультур-
ного становлення особистості кожного учня, досягнення ним рівня освіченості
відповідного ступеня навчання, розвиток потенційних можливостей з
урахуванням їх пізнавальних інтересів і нахилів.
-Виховання духовно багатої, гуманної, вільної,рівноправної,
відповідальної,толерантної, демократичної особистості.
-Впровадження активних форм і методів навчання учнів та вчителів, реалізація
особистісно-орієнтовного підходу.
-Підготовка молоді до самостійної, активної, творчої життєдіяльності в нових
соціальних і культурних умовах: уміти планувати стратегію власного життя,
визначити своє життєве кредо й свій стиль.
-Стимулювання формування компетентностей саморозвитку та самоосвіти.
-Моніторинг стану психічного і фізичного розвитку дітей дошкільного віку,
набуття ними життєвого досвіду та вироблення вміння навичок, необхідних
для подальшого навчання.
- Використання базових знань навчальних предметів, навичок з
метоюформування цілісних орієнтацій дітей на здоровий спосіб життя.
-Забезпечення життєвої, соціальної, комунікативної і комп'ютерної
компетентності учнів.
прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності
перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина.
-Забезпечення сприятливих умов для фізичного, інтелектуального, полікультур-
ного становлення особистості кожного учня, досягнення ним рівня освіченості
відповідного ступеня навчання, розвиток потенційних можливостей з
урахуванням їх пізнавальних інтересів і нахилів.
-Виховання духовно багатої, гуманної, вільної,рівноправної,
відповідальної,толерантної, демократичної особистості.
-Впровадження активних форм і методів навчання учнів та вчителів, реалізація
особистісно-орієнтовного підходу.
-Підготовка молоді до самостійної, активної, творчої життєдіяльності в нових
соціальних і культурних умовах: уміти планувати стратегію власного життя,
визначити своє життєве кредо й свій стиль.
-Стимулювання формування компетентностей саморозвитку та самоосвіти.
-Моніторинг стану психічного і фізичного розвитку дітей дошкільного віку,
набуття ними життєвого досвіду та вироблення вміння навичок, необхідних
для подальшого навчання.
- Використання базових знань навчальних предметів, навичок з
метоюформування цілісних орієнтацій дітей на здоровий спосіб життя.
-Забезпечення життєвої, соціальної, комунікативної і комп'ютерної
компетентності учнів.
Герб "Загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів с. Бандурове"
Життя найбільша цінність для
людини
Нам берегти потрібно кожну мить
Не марнувати жодної хвилини
У колі друзів веселіше жить
Приспів:
До нас мерщій приєднуйся наш друже
Якщо тобі здоров’я не байдуже
Сьогодні дбай про майбуття
В твоїх руках твоє життя
В твоїх руках твоє життя
Чудово в школі стало працювати
Спортивних секцій є багато в нас
Є з ким іти в похід і з ким
змагатись
Як сам не зможеш – допоможе клас.
Приспів:
Колектив працює над створенням "Школи сприяння здоров’ю"
виховною проблемою якої є:
"Впровадження здоров’язберігаючих педагогічних технологій
в практику роботи школи для підвищення ефективності
навчально-виховного процесу, створення здорового
освітнього
простору, формування мотивації на здоровий спосіб
життя"
Метою школи сприяння здоров’я є забезпечення повноцінного
розвитку дітей і молоді, охорони та
зміцнення їхнього здоров'я,
формування фізичних здібностей особистості,
гармонії тіла і душі;
виховання потреби у регулярних заняттях фізичною культурою і
дотриманні режиму дня, у прагненні до оволодіння
санітарно-
гігієнічними знаннями і навичками, утвердження
здорового
способу життя, формування вміння правильно поводитись
у критичних життєвих ситуаціях і надавати
необхідну допомогу
собі та оточуючим; використання історичного національного
досвіду здорового способу життя; формування
рис лицарства
і мужності, самовдосконалення тіла й духу. Система роботи
включає в себе організацію шкільного режиму,
дотримання у закладі гігієнічних норм щодо освітлення,
і мужності, самовдосконалення тіла й духу. Система роботи
включає в себе організацію шкільного режиму,
дотримання у закладі гігієнічних норм щодо освітлення,
температури повітря, шкільного обладнання, раціонального
харчування, загартування, профілактичне медичне
обстеження,
пропаганда здорового способу життя і
включення дітей у
різні види спортивно-фізкультурної діяльності.
у тому числі з вищою освітою – 19;
мають педагогічні звання:
«Відмінник освіти України» - 1
вищу кваліфікаційну категорію мають - 3 педагогів,
І кваліфікаційну категорію – 6
ІІ кваліфікаційну категорію – 2
спеціаліст - 8
Ми за здоровий спосіб життя !!!!
ОтветитьУдалить