Для учнів

У 2016 році державна підсумкова атестація учнів відбуватиметься відповідно до наказу Міністерства освіти і науки № 94 від 8 лютого 2016 року.
Державна підсумкова атестація відбуватиметься у наступні строки:
  • початкова школа (4 клас)— з 12 по 21 травня з трьох предметів: української мови, літературного читання та математики;
  • основна школа (9 клас)— з 1 по 8 червня з трьох предметів: української мови, математики та англійської мови;
  • старша школа (11 клас)— з трьох предметів обов’язково для всіх випускників: 5 травня у пунктах проведення зовнішнього незалежного оцінювання – з української мови у формі зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО); 11 травня у пунктах проведення зовнішнього незалежного оцінювання – з математики або 13 травня у пунктах проведення зовнішнього незалежного оцінювання з історії України у формі ЗНО; 20 травня у навчальному закладі – з англійської мови за завданнями Міністерства освіти і науки України.
Результати державної підсумкової атестації будуть виставлені у додатки до свідоцтв про базову загальну середню освіту та до атестатів про повну загальну середню освіту, а також враховуватимуться при визначенні середнього бала атестата.

ДПА 2016

  На сайті Міносвіти і науки з'явилися вимоги до проведення ДПА учнів у системі загальної середньої освіти у 2015/16 навчальному році. Зокрема зазначається, крім розкладу, наведеного вище, що результати ЗНО зараховуватимуться як результат ДПА за курс повної загальної середньої освіти для всіх випускників старшої школи. ДПА у формі ЗНО буде проводитися як під час основної, так і під час додаткової сесій ЗНО.
Також слід звернути увагувипадку на пункт про ДПА 2016 11 клас. Якщо випускник складатиме ЗНО і з математики, і з історії - до атестата вноситься оцінка за ДПА з того предмета, який він указав при реєстрації на ЗНО. При реєстрації для участі в ЗНО випускник може обрати лише один з цих двох предметів для зарахування результату ЗНО як оцінки за ДПА. Тестові бали, які випускники отримаються за тестування, будуть переведені в оцінки за шкалою 1-12 балів. Якщо випускник порушить процедуру проведення ЗНО і будет усунений с процедури проходження, він отримає нуль тестових балів, що відповідно дорівнюватиме одному балу за ДПА.
Звільнення від проходження ДПА в 2016 році

Говорячи про проведення ДПА 2016, слід також звернути увагу про певну категорію школярів, яків можуть звільнятис від проведення ДПА. Це наступні категорії учнів:
- За станом здоров’я
Учні (вихованці) загальноосвітніх санаторних шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують тривалого лікування, у період їх перебування в цих закладах; спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів); навчально-реабілітаційних центрів; спеціальних та інклюзивних класів загальноосвітніх шкіл та учні, які навчаються за індивідуальною, дистанційною формами (глухі, зі зниженим слухом, сліпі, зі зниженим зором, з порушеннями опорно-рухового апарату, тяжкими порушеннями мовлення, затримкою психічного розвитку, розумовою відсталістю).
Учні за наявності захворювань, наведених у Переліку захворювань, що можуть бути підставою для звільнення учнів (вихованців) загальноосвітніх навчальних закладів від проходження державної підсумкової атестації за станом здоров'я, наведеному у додатку до Інструкції про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів (вихованців) загальноосвітніх навчальних закладів за станом здоров'я, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров'я України від 01 лютого 2013 року № 72/78. Таким учням необхідно подати за місцем навчання заяву батьків або їх законних представників та висновок лікарсько-консультативної комісії, закладу охорони здоров’я за місцем спостереження дитини.


ЗНО в 2016-му: що треба знати при підготовці до тестування Актуально

Цього року зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) зазнало певних змін. 


Дебютувала система пріоритетності вузів, що дозволить стримати броунівський рух абітурієнтів при подачі документів всюди й одразу. В той же час сервіси українського центру оцінки якості освіти (УЦОЯО) спотикалися на кожному кроці, а дипломи видали майже під завісу. На початку осені анонсували обов'язкове ЗНО з англійської та – передумали. 23 жовтня на брифінгу міністра освіти та науки стало відомо, що 2017-го до правил здавання зовнішнього незалежного оцінювання внесуть зміни. Але це буде потім, і до цього моменту ще встигне вирішитися доля нинішніх випускників.
Чому все так складно?
Попри спроби оновити декорації, ЗНО в 2016-му по суті не зміниться, як, власне, і вся система шкільної освіти. Але світ не стоїть на місці. І сьогодні виклики перед абітурієнтом зовсім не ті, що були 10 або більше років тому.
Парадоксально, але за всіх нововведень шкільна освіта в Україні останні півстоліття залишається практично незмінною, і методи навчання часом старіші за самі стіни. Освіта завжди була однією з найконсервативніших галузей. Методи інквізиції залишилися в середньовіччі, але сила опору новому не зменшилася.
Навіщо здавати ЗНО?
Однією з найяскравіших новацій стало зовнішнє незалежне оцінювання (воно ж ЗНО). Тестування прийшло на зміну звичним шкільним іспитам, і з 2008 року випускників оцінюють не вчителі, а програма підрахунку результатів тесту. Як показала практика, для тих, хто народився в 1990-х, такий спосіб вступу до вузу став оптимальним рішенням.
Коли народився сучасний випускник, у світ вийшов комп'ютерний процесор Pentium III. Коли йому виповнилося 2 роки, було запущено Вікіпедію. Коли він пішов до школи, відкрився сервіс YouTube. Від народження дітей оточують ґаджети, планшети, ноутбуки, мобільні телефони. З їхньою допомогою школяр спілкується, розважається та вчиться.
Іспити, де на оцінку впливають суб'єктивні чинники, такі як уміння усно формулювати свої думки, гарно одягатися "як усі" та, звісно, особисті стосунки з учителями – не підходять для нинішнього покоління. Нові абітурієнти сильні в іншому, а саме вербальне спілкування – не їхній коник.
При цьому методи викладання залишилися колишніми, без урахування нових потреб дітей і особливостей тестування. Саме ця різниця стає причиною надзвичайно високого рівня стресу в процесі підготовки, а потім і незадовільних результатів ЗНО для багатьох абітурієнтів.
Що робити?
У кожній родині цю проблему намагаються вирішувати по-своєму. Нерідко батьки виділяють гроші на додаткові, зазвичай дуже недешеві, заняття. Інше рішення – придбання купи посібників для підготовки до ЗНО минулих років.
Практика й відгуки батьків свідчать, що ефективність подібних заходів часто дуже низька. Старшокласник, який достатньо завантажений у школі, швидко втомлюється від необхідності три-чотири рази на тиждень їздити до репетитора або на курси. Книги для підготовки до ЗНО опиняються в найдальшому куті за кілька днів після придбання. З цього моменту в родині починається "битва за ЗНО" – серія конфліктів, під час яких батьки намагаються переконати випускника присвячувати підготовці до вступних тестів максимум часу.
Дуже часто в таких випадках справжня причина небажання майбутнього студента готуватися до іспитів – не лінощі чи небажання вчитися, а неправильний вибір методів підготовки.
Сьогодні всупереч волі викладачів, які наполягають на пошуку інформації в підручнику або енциклопедії, учень її просто "гуглить", читає стислий виклад у Вікіпедії. Вчителі та батьки, які за інерцією намагаються з цим боротися, роблять величезну помилку. Вони не розуміють, що сучасна молода людина вчиться зовсім не так, як попередні покоління. Вона здатна засвоювати самостійно набагато більший обсяг знань, ніж її попередники, у неї нижче потреба в викладачі, проте необхідний доступ до більшої кількості джерел інформації, які можна співставляти, аналізувати та робити висновки на базі отриманих знань.
Доказом цього служать тисячі онлайн-курсів від провідних світових університетів і приголомшливий успіх платформ, що надають доступ до онлайн-навчання.
Для ефективної підготовки до ЗНО в Україні з використанням переваг онлайн-освіти було створено проект ПроЗНО – курси, що дозволяють підготуватися до ЗНО-2016 повністю онлайн.
Відмінність проекту ПроЗНО, який представлений на освітній платформі EDUGET, від подібних пропозицій в Інтернеті полягає в тому, що це не збірка онлайн-тестів з предметів, а комплексні та системні курси, розроблені за участю та за методиками найкращих викладачів України, докторів і кандидатів наук , авторів підручників. ПроЗНО нагадує, скоріше, онлайн-клас, з особистим кабінетом, чатом між учнями та вчителями, з щотижневими заняттями в режимі реального часу, додатковими матеріалами та цікавими завданнями на розвиток нестандартного мислення. Вся структура навчання на ПроЗНО побудована таким чином, щоб ґрунтовно та системно підготувати абітурієнта саме до актуального ЗНО 2016 року, враховуючи всі особливості тестування цього сезону.
Протягом 6 місяців учень має пройти від 90 до 100 відеоуроків, підтвердити засвоєння матеріалу тестом після кожного та завершити навчання "екзаменаційним" авторським тестом, побудованим як оцінювання за 200-бальною шкалою.
На даний момент на ПроЗНО є можливість підготовки до ЗНО онлайн з 4 предметів: української мови та літератури, історії України, математики та біології. Надалі планується розширити цей список.
Результати ЗНО-2016 стануть для багатьох учнів першим кроком до успіху. Головною відмінністю від минулих років є те, що завдяки онлайн-курсам ПроЗНО випускників, здатних подолати бар'єр ЗНО та вступити до вузу, стане набагато більше. 2016 року місце й час вже не мають вирішального значення у здобуванні знань, головне – мотивація та системна підготовка до тестування.

Комментариев нет:

Отправить комментарий